kategori

lördag 13 augusti 2011

Välkommen till Änkeborg och mitt allra första inlägg!:)

Första dagen här! Kul:)

Eftersom jag älskar citat och visdomsord antar jag att ni får stå ut med att stöta på en del sådant...;)
Syrran visade mig några igår och jag föll för "Love is the new black". Visst är det så, känns helrätt. "Karma is only a bitch if you are" :)
Ja, jag tror oxå på karmalagen, så jag försöker tänka på vad mina handlingar får för långtidseffekter! :O

Tror att allt går ut på kärlek, är vi förmögna att känna stor kärlek, är allt som det är menat...
Kärlek till sin äkta hälft och barn, men framförallt, kärlek till livet! Tänker vi kärlekstankar, kan det väl inte bli annat än bra?!

Eftersom det är lördag idag tycker jag att allt känns lite ensamt, men helt ok!
Sonen följde med sin pappa hem, så nu är det bara jag och lillsmulan...(och Dante förstås) här hemma...

Goderafton, tjing!

Cissi-Kajsa







2 kommentarer: