kategori

söndag 14 augusti 2011


  
NU


Klippte mig för några veckor sedan, har inte haft så kort hår på 20 år, skitkul!:) Du kanske tycker att det inte är någon större skillnad?!
För mig är det inte bara skillnaden jag ser i spegeln, utan nu "känner" jag mig mer i harmoni med den jag är(för tillfället;). Kanske något som man skulle kunna uppfatta subtilt om man är uppmärksam???

Djur, dom tittar nog inte så mycket på utseende, utan mer, hur "känns" denna individ?!
Ett djur eller för den delen uppmärksam person, skulle direkt känna om en indevid är exempelvis, sunt entusiastisk i sin energi, eller upp-stressad och har ett ökat adrenalin-påslag.
Det "känns" hur man mår, för den uppmärksamme... 
Undra om det känns på mig att jag är i harmoni med min frisyr? hi hi...





2 kommentarer:

  1. Du är ju vacker som en dag oavsett frisyr... Minns som om det vore igår förra gången du hade denna frisyr... Sthlm och Cafee´t, men det är ju en helt annan historia :)
    Kanske finns en anledning att jag valt att bara ha djur i familjen... Wooaahahaha!
    /Yster

    SvaraRadera
  2. Jahadu, du minns den tiden?! ha ha...härlig tid. Vovvar fattar grejen;)

    SvaraRadera